رئال مادرید 1– منچستریونایتد1؛چهل و دو موقعیت ، دو گل / دخیا ستاره ترین ستاره برنابئو


Fabio Coentrao y Rafael durante el Real Madrid - Manchester United

سایت گل – دیدار فوق‌العاده رئال مادرید و منچستریونایتد با تساوی به پایان رسید. دو تیم 42 موقعیت گل روی هم داشتند که البته سهم رئال بسیار بیشتر بود، اما درخشش داوید دخئا در سانتیاگو برنابئو تساوی ارزشمندی را برای مردان سر الکس فرگوسن به همراه داشت.

کریستیانو رونالدو در اولین بازی مقابل تیم سابقش، منچستریونایتد گل زد اما رئال مادرید نتوانست در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست یابد.

بازی دو تیم بسیار جذاب و تماشایی بود و حتی فراتر از آن چیزی بود که انتظار می‌رفت. هیچ کدام از دو تیم حاضر نبودند به این زودی حذف شوند و همین باعث شده بود هر دو نمایشی عالی داشته باشند.


سر الکس فرگوسن ترکیبی با حضور چندین بازیکن تهاجمی مانند روبین ون‌پرسی، دنی ولبک، وین رونی و شینجی کاگاوا به میدان فرستاده بود اما نمانیا ویدیچ که هنوز کاملا بهبود نیافته غایب بود. در ترکیب رئال مادرید هم رافائل واران حضور داشت و خبری از مایکل اسین نبود.

رئال بازی را برتر از حریف آغاز کرد و در همان دقیقه 5 چیزی نمانده بود فابیو کوئنترائو گل بزند اما ضربه پای راست او که روی اشتباه رافائل و ریو فردیناند توپ را گرفته بود با نوک انگشتان داوید دخئا برخورد کرد و سپس به تیر خورد.

اما گل اول را یونایتد در دقیقه 20 در اولین فرصت خود به ثمر رساند. وین رونی روی کرنری که داور به اشتباه اعلام کرده بود توپ را روی دروازه ارسال کرد و ولبک از راموس خود را جدا کرد و با ضربه سری دقیق دروازه دیه‌گو لوپس را گشود و 4000 طرفدار یونایتد حاضر در ورزشگاه را به آسمان فرستاد.

رئال دست به حملات گسترده زد و به ویژه از سمت رافائل که در نیمه اول بسیار پراشتباه بود حملاتش را ترتیب می‌داد. این تیم در دقیقه 30 گل تساوی را به ثمر رساند. آنخل دی‌ماریا سانتری زیبا از سمت چپ انجام داد و رونالدو با پرشی فوق‌العاده و با ضربه سری محکم توپ را به گوشه دروازه رساند. این گل یادآور گل او در فینال جام حذفی دو سال پیش مقابل بارسلونا بود.

هر دو تیم به دنبال گل دوم بودند و موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه هم ایجاد کردند که سهم رئال از این بین بیشتر بود که دخئا با واکنش‌های عالی خود مانع گل‌زنی آنها می‌شد. در یک صحنه در اواخر نیمه اول، دی‌ماریا با حرکتی عالی چند بازیکن یونایتد را جا گذاشت اما فیل جونز او را هل داد و به زمین زد. فلیکس بریش، داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در نیمه دوم هم اتفاقی روی داد که باعث اعتراض شدید منچستری‌ها شد. رافائل واران در حالی که پاتریس اورا داشت تک به تک می‌شد او را به زمین زد اما در حالی که همه منتظر بودند رنگ کارتی را ببینند که داور می‌خواهد نشان دهد، بریش خطا هم نگرفت!

حملات مادرید ادامه داشت و روی یک صحنه سانتر عالی سامی خدیرا از سمت راست را فابیو کوئنترائو در حالی زد که تعادل کامل هم نداشت. در هر حال توپ در مسیر ورود به دروازه بود که دخئا – که او هم در وضعیت نامتعادلی بود – روی هوا با واکنشی تماشایی با پا توپ را دفع کرد.

روبین ون‌پرسی دو موقعیت عالی را در آن سوی میدان از دست داد. اول ضربه محکم او با برخورد به دستان لوپس به تیر دروازه خورد، و چند ثانیه بعد او با لوپس تک به تک شد اما ضربه‌اش قدرت لازم را نداشت و ژابی آلونسو آن را از روی خط دروازه بیرون آورد.

بازی با دو صحنه خطرناک برای دو تیم به پایان رسید. ابتدا ضربه ایستگاهی رونالدو در حالی که دخئا کاملا تسلیم شده بود روی تور دروازه فرود آمد، و ون‌پرسی هم در موقعیتی نسبتا خوب از زاویه بسته ضربه‌ای عالی زد که لوپس آن را به کرنر فرستاد.


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1386 ا 8:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.